The Very Best Of Kim Wilde

14.9.2003

The Very Best Of Kim WildeTenhle výběr vyšel teprve nedávno, asi před třemi lety, Kim Wilde předtím žádný Best Of nevydala. Má za sebou řadu alb, z nichž většina mapuje její kariéru v osmdesátých letech. Jsou tu všechny její největší hity.

Výběr začíná jejím debutem Kids In America, tahle a ještě řada dalších písniček je napsána jejím bratrem a otcem. Kim začala psát texty a skládat písničky až v pozdějších letech. I její vlastní skladby zde najdete.Výběr hitovek Kim Wilde vám přináší pěknou vzpomínku na osmdesátá léta, na taneční elektropopové písničky, dobu, na kterou spoustu lidí rádo vzpomíná (když opomenu Čechy, na frontu na banány a soudruhy vzpomíná rád jen málokdo). Ale proč si nepřipomenout muziku, která se k nám v té době jen těžko dostávala.

Deska zahrnuje Chequered Love, Water On Glass nebo Cambodia, to jsou songy, na které se nezapomíná. Nechybí ani trochu jazzově laděné Love Blonde a Rage To Love. Když vám řeknu If I Can´t Have You, asi vám to moc připomínat nebude, ale když uslyšíte melodii, ti dříve narození si určitě vzpomenou. Další perlou na výběru je coververze You Keep Me Hanging On, ta byla předělána kromě Kim Wilde i jinými interprety. Výběr uzavírají dva remixy skladeb Kids In America a View From A Bridge.

Proč si tenhle výběr pořizovat? Pokud máte rádi Kim Wilde, můžete to brát jako takovou malou předehru před její novou deskou. Jestli ji vůbec neznáte, zaprvé máte velké mezery ve znalostech hudby a zadruhé, jestli máte rádi poctivý příjemný popík, bude se vám líbit. Nálada osmdesátek je znát, ale zase vás nenudí dnešní již ohraný moderní styl. Milovníky oldies ani nebudu zmiňovat, ti už jistě tenhle výběr mají.