Gigi D´Agostino

All In One Night *

Sehnat tohle CD dá pořádnou práci, protože je v těchto končinách dost ojedinělé. Pokud se vám to podaří, jste šťastlivci, jedná se totiž o skvělý nadupaný instrumentální nářez, který by neměl chybět ve fonotéce každého Gigiho fandy. Jako na každém jeho albu je tu něco z Gigiho starší tvorby v nových remixech a nové tracky.

Gigi D´Agostino je mimořádně zajímavý DJ, zatímco většina začínajících hvězd přemýšlí nad hitem, který by zaujal a nakonec je stejně nic nenapadne, tak sáhnou po osvědčeném hitu z let osmdesátých, přidají trochu moderní beaty, vydají jednu, dvě popřípadě tři coververze a mají vyděláno až do důchodu...

Oproti nim Gigi byl ve svých začátcích přímo v nadprodukci a nevěděl, kterou bombu vydat dřív. Hned první album bylo dvojité a na dalších albech byly kromě nových tracků i remixy starších Gigiho hitů. Gigi se přímo vyžívá v různých samplech a remixech, nejvíc je to poznat právě na All In One Night (jestli to celé nahrál za jednu jedinou noc zůstává otázkou:-) Album se asi nejvíce podobá červenému CD z L´Amour Toujours. Možná proto, že je tu spoustu tvrdého techna a mezi tím My Dimension (tahle písnička bohužel neprošla jedinou změnou, takže stejně jako na L´Amour Toujours). Určitě si vzpomenete na nějaké starší Gigiho tracky, třeba Elisir, jak jsem psala o těch samplech, kousek Elisiru je ve skladbě Dance. Ze známějších tracků je tu ještě Gin Lemon, též ve staré dobré verzi a nechybí ani Gin Tonic (opravdu originální název, ještě by mohl být Gin Citrus, Gin Orange...). Poslední starší písnička je Music, kterou zde najdete v remixu.

Jestli myslíte, že nemá smysl shánět cédéčko, kde je většina skladeb z jiných alb, nemáte tak docela pravdu, kdo zná Gigiho remixy, dobře ví, že často ani není poznat, o kterou písničku vlastně původně šlo. Snad bych ještě mohla říct, jak album začíná (to je zvláštní psát o začátku na konci:-). Začíná skladbou All In One Night, která je asi nejlepší na albu a výborně navodí atmosféru.

Co napsat na závěr ? Pokud máte rádi techno a Gigiho, výborná volba.