Haddaway

All The Best

His Greatest Hits *

Haddaway All The BestMožná, že tohoto zpěváka moc neznáte, to však potom nevíte o co přicházíte. Tohle album je výběrem jeho největších hitů a jsou to opravdu hity s velkým H. Skoro všechny písničky jsou taneční, tím ale nemyslím techno beaty, spíše lehce taneční, přesto dokážou pořádně zvednout adrenalin.

Nejen konkrétně tohle album, celá tvorba Haddawaye jsou letní písničky, které se nejlépe poslouchají pod slunečníkem někde u vody…Řekla bych, že to zní docela exoticky, tomu napomáhá také image Haddawaye – i když image je na nic, znáte to, tady jde především o muziku.

Nejsou tu jenom rychlé písničky, nechybí ani ploužáky jako I Miss You nebo Lover Be Thy Name. Dále je tu písnička s názvem Stir It Up v raggae nádechu, kterou napsal Bob Marley, takže zní v takovém pohodovém rytmu. Všechny písničky jsou zpívané, kromě Haddawaye jsou doplněné vokály zpěvačky, jejíž jméno asi není důležité, když ani není napsané na obalu cédéčka…Texty písniček jsou jednoduché, nemají příliš hluboký význam, ale tahle muzika je určená spíše k odreagování než k přemýšlení, kdo chtěl komu co říct.

První písničkou na albu je obrovský hit What Is Love, který zná jistě většina z vás, protože se ve své době hrál velice často v rádiích. Na albu je What Is Love ve třech různých verzích, nejprve klasická rádiová, potom taková klubová a nakonec skoro instrumentální. Nebudu se zmiňovat o ostatních hitech, protože to bych musela vypsat úplně všechny, jenom se ještě musím pozastavit u Fly Away, tohle je naprosto unikátní taneční hit, začíná trochu jako chillout music a pak se to rozjede. Všechno uzavírá mix toho nejlepšího z alba (z alba, kde je jen to nejlepší, takže by se ten mix dal nazvat to nej na druhou:-) Jednoduše řečeno celý výběr se jmenuje All The Best a to je přesně trefný název.