Jennifer Lopez

J.Lo *

J.LoO Jennifer Lopez se dá říct, že se svým vzhledem a tancem, který dokonce vystudovala, prosadila víc než zpěvem. Mnoho lidí (především z mužské populace) kupuje její cédéčka jen proto, že je to kočka a má sex-appeal. To ale vůbec neznamená, že by zpívala špatně. Co se tedy dá říct o její hudbě?

Je to taneční popová muzika, nikde nezaostává, ale ani vás ničím nepřekvapí. Objevují se tu jižní rytmy, takže je to docela letní hudba. Jennifer se drží svého stylu a nijak neexperimentuje. I to je k něčemu dobré. Její album má úroveň profesionála. Kromě tanečních písniček tu najdete i pomalejší melodie.

Jak se vlastně proslavila, když není původem třeba z USA nebo z Británie ? Podívejte se na její rádoby konkurentky z Latinské Ameriky (mám na mysli zpěvačky, které začínaly jako herečky v telenovelách), nebodují v americkém žebříčku ani na 50.místě. Samozřejmě plus je to, že většina písniček je v angličtině, a proto je téměř stoprocentně zajištěna prodejnost v Americe a Británii. A právě popularita v těchto dvou státech zajišťuje popularitu světovou.

A proč pojmenovala album svými iniciály až teď a ne už na začátku své kariéry, jako to udělala například Madonna? Třeba proto, že teď už její jméno opravdu něco znamená a každému je jasné, co od alba může očekávat. J.Lo rozhodně nemůže zklamat vaše očekávání. Její muzika je vyrovnaná a profesionální. Jennifer Lopez je jednou z těch slavných osobností populární světové hudby, ale přesto zůstává svá (možná právě o tom je taky její singl I´m Real). Na jejích písničkách je to rozhodně poznat. Příjemný poslech