Gigi D´Agostino

L´Amour Toujours *

L´Amour ToujoursMusím říct, že ten, komu se líbí taneční muzika, a zalíbí se mu i toto album, opravdu si ho zamiluje navěky a bude si ho pořád pouštět, rozhodně se hned tak neohraje.

Možná vás podle jména interpreta a názvu alba zajímá, ve kterém jazyce asi jsou písničky. Můžu vás ujistit, že většina je v angličtině. Když už jsem u těch textů, já vždycky beru jako velké plus, když jsou vypsány na obalu cédéčka. Na tomto albu bohužel nejsou, ale zato existuje spoustu webových stránek, kde najdete texty a mnohem víc :

český web www.volny.cz/gigidag nebo rakouský gigi.agostino.at

Všechno se tu pohybuje v disco rytmech, nenajdete tu jedinou pomalou písničku (snad jen začátek My Dimension, ale ta taky od půlky pořádně zrychlí :-) Album je rozděleno na dvě cédéčka (takže bych asi měla říkat spíš dvojalbum), na červené a bílé.Ty barvy nejsou jen věcí designu, ale mají naznačit, jaké každé cédečko je.

Bílé má ještě podnázev Chansons For The Heart, což znamená, že jsou tu písničky pochopitelné pro mnohem více posluchačů než na červeném CD, takové zpěvnější. Jsou tu všechny velké Gigiho hity, především L´Amour Toujours v původní verzi (na singlu jsou k dispozici ještě lepší remixy a navíc byl vydán ještě samostatný singl perfektního remixu této písničky s názvem I Fly With You ), dále pak nejznámější "pískací" The Riddle ( mimochodem předělávka Nika Kershowa z osmdesátých let) a hit, který zná snad úplně každý, jeho melodie je na nejednom mobilu, který se jmenuje La Passion. Jsou tu i starší Gigiho hity jako výše zmíněný Elisir a Another Way. Všechny zmíněné písničky mají různorodé melodie, perfektní beaty a vokály. Tak jinak vše, co dělá hit hitem.

Co se týká červeného cédéčka neboli Beats For The Feet většina písniček je instrumentální a pořádně "osolená". Ti, kterým se líbilo bílé cédéčko kvůli melodiím, už toho tu moc nenajdou, jak jsem psala, je to hlavně taneční muzika a tady prostě převládají beaty. Ale i ty najdou zcela určitě své příznivce, opravdu povedený je desetiminutový Tekno Jam a nejsou tu jenom tvrďárny, ale i některé hity, které měla doteď možnost slyšet jen Itálie jako Elektro Message a Fly (už jsem sice zmínila tolik názvů a vám se může zdát, že znáte celé album, ale věřte, je toho tu ještě mnohem víc!).

Zmiňované singly měli obrovskou úspěšnost v nejrůznějších hitparádách a téměř nejvíce La Passion. Celé album shledávám za velice povedené a jak jste si určitě všimli, vřele doporučuji.