Savage Garden

Savage GardenJe to první album skupiny, která dnes už neexistuje, přesto stojí za poslech hned z několika důvodů. Pokud máte rádi lehký pop a přitom boybandy jako N*Sync nebo BSB nejsou zrovna vaše partie, tohle je něco jiného. Písničky jsou takové upřímné a přestože skupina měla především fanynky a někdo možná chápal Savage Garden jako další mediální útvar, který si přitáhne publikum vším jenom ne muzikou, jde o kvalitní skupinu a co se týče právě té muziky, je zajímavá a originální.

Některé písničky jsou pomalejší, jiné trochu rychlejší, ale s tempem to Savage Garden moc nepřehánějí. Písničky určitě nejsou stejné, každá je v trochu odlišném stylu, ale souhrnně se řadí pouze do popu, že by se tam nějak hodně míchalo něco dalšího, se říct nedá. Každopádně třeba v Break Me Shake Me jsou dost tvrdé kytary, I Want You je zase podbarvená tanečními beaty a vůbec tato písnička je povedený kousek, jedna z nejlepších na albu. Ale za povšimnutí jistě stojí i ty písničky, které nevyšly jako singly, to znamená, že nejsou tak známé - například Tears Of Pearls nebo Thousand Words.

Zpěvák Darren Hayes má vcelku dobrý hlas, o tom se ostatně můžete přesvědčit, až někde uslyšíte novou písničku Insatiable z jeho sólové produkce, kde zpívá možná až přehnaně vysoko, zní to zvláštně, ale není to vůbec špatné. Ovšem to, že jsem tu zmínila Insatiable neberte rozhodně tak, že tohle album by bylo v podobném stylu, to určitě ne. Je to dost o něčem jiném, snad jen pomalejší písničky jsou podobné.

Singly z alba jsou To The Moon And Back, výše zmíněné I Want You a Break Me Shake Me, dále ploužák Truly Madly Deeply.

Takže pokud chcete slyšet něco “jiného“, ale přesto popového a trošku komerčnějšího, určitě byste se měli po tomto albu porozhlédnout.